Przetargi

04 stycznia 2010 15:11 | Przetargi

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

341-1/2010

Szulborze Wielkie: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 1614 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Romantyczna 2, 07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 086 4754075, 4754074, faks 086 4754075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres przedsięwzięcia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 197 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków pracujących na bazie złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym na terenie Gminy Szulborze Wielkie o wydajności do 2,55 m3 na dobę wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. bioreaktorami oczyszczalni, rurociągami i armaturą, przepompowniami ścieków oczyszczonych i surowych, studniami chłonnymi w nasypie, materiałami elektrycznymi. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa projekt techniczny udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN.

2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.01.2010 r. do godziny 10:45.

3. W zależności od woli Oferenta, wadium może być wniesione w:

a) pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ostrów Mazowiecka, O/Zaręby Kościelne numer konta: 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego),

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.).

4 W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.), do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu, a oryginał złożyć do dnia 26.01.2010 roku do godziny 10:45 razem z ofertą.

5 W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (przelewu).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
  • 1. Warunki, jakie musi spełnić Wykonawca:
  • a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • b) posiada niezbędną wiedzę i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia doświadczenie,
  • d) nie jest wykluczony z postępowania na podst. Art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełnia warunki, o jakich mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • e) spełnia wymogi SIWZ,
  • f) akceptuje warunki umowy dołączonej do SIWZ,
  • g) działa w branży wykonawstwa wodno-kanalizacyjnego od minimum 3 lat,
  • h) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wybudował co najmniej 50 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (z napowietrzaniem mechanicznym).
  • 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III ust. 4. pkt 4.2. niniejszej SIWZ. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
  • 1. Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
  • 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, pkt 9 ustawy, pkt 1-3 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • 4. Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wybudowanie w co najmniej 50 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 SIWZ oraz z oświadczeniem, że roboty, jakie Oferent przywołuje jako doświadczenie są robotami równoważnymi co do przedmiotu zamówienia.
  • 5. Oświadczenie, że przeciwko Oferentowi (właścicielowi firmy lub wspólnikom konsorcjum) nie toczy się postępowanie w sprawach gospodarczych przed organami prokuratury,
  • 6. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 7. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ
  • 8. Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do SIWZ, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale. II ust. 4. pkt. 4.1. lit. b. Od wykonawcy wymaga się dysponowania Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz sieci sanitarnych.
  • 9. Oświadczenie producenta oczyszczalni, że jest w stanie dostarczyć wymaganą przez Zamawiającego ilość bioreaktorów w terminie, który pozwoli Oferentowi zakończyć budowę do 10 września 2010 roku.
  • 10. Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • 12. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugszulborze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Romantyczna 2 07-324 Szulborze Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy ul. Romantyczna 2 07-324 Szulborze Wielkie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program rozwoju obszarów wiejskich (PROW).

 

Przeczytano: 2651 razy. Wydrukuj|Do góry

Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
Moja Komenda